פרויקט חמש הדקות ברמת חן: בניין המגורים במרחק הליכה מכל מה שנחוץ למשפחה

פרויקט ׳אאורה רמת חן החדשה׳ מציע לתושבי רמת גן והסביבה, למשפחות צעירות ומשפרי דיור, ליהנות ממרחב חיים מודרני ונגיש, במרחק דקות הליכה בודדות מכל מה שהם זקוקים לו

מכולת, גן ילדים, מתחם עבודה, בית קפה, חדר כושר ומשחקייה: כל אלה מתחת לבית. לראות את הילד שלכם הולך לבד לבית הספר, לנופף לו עם היד מהמרפסת ולרדת לשתות קפה של בוקר עם השכנים, ממש מתחת לבית. הפרויקט החדש של אאורה ברמת חן מגדיר סטנדרטים חדשים לשגרת חיים נוחה במיוחד. בשנים האחרונות מתחמי חיים בהם ישנו עירוב שימושים צברו תאוצה אדירה - ובצדק. בכדי לג׳נגל בין העבודה, למשפחה ולחיי הפנאי שדחקו עם הזמן לתחתית סדר העדיפויות, משפחות רבות כבר החלו לאמץ את החיים הנוחים שמציע מתחם המחבר תחת מטרייה אחת בין מגורים, תעסוקה ופנאי.


פרויקט ׳אאורה רמת חן החדשה׳ מממש את תפיסת החיים המודרנית הזו בדיוק ומציע לתושבי רמת גן והסביבה, למשפחות צעירות ומשפרי דיור, ליהנות ממרחב חיים מודרני ונגיש, במרחק דקות הליכה בודדות מכל מה שהם זקוקים לו.


שלושה מגדלי יוקרה בשכונה המבוקשת

הקומפלקס הוא אחת מעתודות הקרקע האחרונות אשר מאפשרות קירבה לתל אביב וגישה קלה ונוחה לעורקי התחבורה המחברים לכל חלקי הארץ. הפרויקט החדש שנמצא כבר בבנייה של אאורה נמצא על דרך הטייסים, במסגרתו נבנים זה לצד זה שלושה מגדלי יוקרה בני 29 קומות, ממש כמו שכונה קטנה בתוך האזור. לכל בניין לובי יוקרתי ושלושה מבנים ציבוריים בקומות הקרקע של הבניינים: ג׳ימבורי, חדר כושר ומועדון דיירים בו מתחם עבודה מעוצב אשר ניתן לקיים בו ישיבות או לעבוד בו בשקט, בסביבה מלאת השראה. כלל השירותים שקיימים בפרויקט יעמדו לרשות הדיירים, אשר ייהנו מהאפשרות לנהל את שגרת חייהם בנגישות גבוהה.


לאאורה היה חלום לטעת בלב שכונה של צמודי קרקע ובניה נמוכה, קומפלקס ייחודי של בניינים לגובה. מתוך שאיפה לאחד בין הדיירים, נעשה איחוד בין השטחים הציבוריים של שלושת המגדלים, כאשר בזכות הקרבה הגיאוגרפית הם יכולים להיפגש בחדר הכושר, לעשות מפגשי חברים עם הילדים בג'ימבורי ולסיים את היום בטיול או בבית הקפה מתחת לבית.


תמהיל דירות ייחודי למשפחות
מגדלי אאורה רמת חן החדשה הוא בשורה למשפחות הרוצות לחיות בסמוך לתל אביב, אך לא מעוניינות להתפשר על שכונה פסטורלית המציעה רוגע ושקט, הרחק מסיר הלחץ וקיצבה המהיר של העיר הגדולה. זו הסיבה שתמהיל הדירות בפרויקט ייחודי ומגוון מאוד: 3-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט מתאים למנעד רחב של זוגות ומשפחות, ביניהם גם משפרי דיור או מצמצמי דיור המעוניינים בדירה קטנה יותר, קרוב לילדים והנכדים. למשפחות עם ילדים גדולים יותר, ישנה דירה משולבת המאפשרת פרטיות מלאה בדירה וקרבה ליחידת הדיור של המתבגר או הסטודנט במשפחה.


כל דירות הפרויקט מעוצבות וכוללות מרפסת לכל דירה, בעלת נוף פתוח לכל הכיוונים – בקעת אונו, פארק אריאל שרון והנוף האורבני של תל אביב. את הפרויקט עוטפים הגגות הכתומים של רמת חן, במזרח הפארק הלאומי – הריאה הירוקה המשמעותית ביותר במרכז. הבנייה כבר החלה, כאשר השלמת הבנייה צפויה בעוד כארבע שנים.

 
נגישות היא שם המשחק: חמש דקות בלבד מכל מה שחשוב

גולת כותרתו של קומפלקס החדש של אאורה בשכונת רמת חן החדשה היא ללא ספק הנגישות הגבוהה של הדיירים למוסדות החשובים, לגני הילדים ולצירי התנועה המרכזיים, ביניהם כביש 4, איילון ודרך השלום. משפחות צעירות עם ילדים יוכלו לקיים שגרת חיים נוחה, פשוטה ויעילה במיוחד הודות לארבעת גני הילדים הנמצאים בשכונה, ג׳ימבורי בקומת הקרקע, בתי ספר מצוינים ממש מתחת לבית, מרכזי קניות ופארק לאומי קרוב. הקומפלקס מציע לדיירים סביבת מגורים כפרית ופסטורלית, בשכונה קהילתית ושקטה במיוחד בטבעת הראשונה של תל אביב. שבילי האופניים יקחו אתכם לעבודה בתל אביב או לטיול אופניים משפחתי בפארק אריאל שרון הנמצא בסמוך לפרויקט.


האוכלוסייה האיכותית, הפארקים המטופחים ושטחי הציבור הירוקים מעלים את ערכו של האזור והופכים את השכונה למבוקשת במיוחד. מערכת החינוך של רמת גן, הנחשבת לאחת הטובות בארץ, מעלה גם היא את הביקוש לנכסים בעיר, כאשר כל הטוב הזה נמצא במרחק נגיעה מתל אביב, יתרון משמעותי המאפשר לתושבי השכונה ליהנות מכל העולמות. כבר לא צריך להתרוצץ ממקום למקום או לשרוף זמן יקר על עמידה בפקקים – הכל נמצא ממש מתחת לבית, מבלי שתצטרכו אפילו להזיז את הרכב. אם בכל זאת מתחשקת לכם גישה למרכז השוקק של תל אביב, תוכלו להגיע למגדלי עזריאלי תוך 10 דקות בלבד.


מעצבים את דירת החלומות: עיצוב בהתאמה אישית

דירות הקומפלקס בכללותן בעלות מפרט טכני עשיר הכולל קירות חוץ בשילוב עם קירות מסך, מטבחים משודרגים, דלתות יוקרתיות וחדרי רחצה מפוארים. לכל דירה מרפסת מרווחת הפונה לקו הים ממערב ומשקיפה אל הנוף היפיפה של תל אביב בקומות הגבוהות או להרי שומרון ובקעת אונו לכיוון מזרח. במגדלים מערכות חשמל ותשתיות מהמתקדמות בישראל, רמת גימור גבוהה ומוקפדת לפרטים.


הקומפלקס קיבל היתר בניה מלא, וכעת עומדת בפני הרוכשים האפשרות לבצע שינויים פנימיים בתכנון, לבחור צבע וריצוף לפי טעמם האישי. אנשי המקצוע שנבחרו כשותפים לפרויקט הם מהמובילים בתחום, ובראשם אדריכל הפרויקט אבנר ישר ודניה סיבוס הקבלן המבצע, אחד מחמישה הקבלנים החזקים בישראל. ישר, מהטובים בענף, תכנן את כל הדירות עם הפנים לנוף. הפרויקט נבנה ברמה של הפרויקטים היוקרתיים ביותר שתכנן ישר בת"א. 


מודל תשלום 20/80

הרוכשים בפרויקט נהנים ממודל התשלום האטרקטיבי 20/80 מאפשר לרוכשים לשלם רק 20% מערך הנכס במעמד הרכישה, ואת יתר הסכום לקראת האכלוס בלבד. הרוכשים נהנים מעליית הערך של הנכס בתקופת הבניה ובמידה ויש ברשותם נכס נוסף, גם מעליית הערך של הנכס הקיים. משמעות הדבר היא מינוף עליית הערך של שני הנכסים.


לחיות במגדלים יוקרתיים ליד בתים צמודי קרקע, ליהנות משקט ושלווה שכמעט בלתי אפשרי למצוא היום בעיר. ללא צפיפות ובלי פקקים. אלו החיים החדשים שמצפים לדיירים של אאורה רמת חן החדשה. הכל מתחת לבית, נגיש במרחק של חמש דקות מכל מה שחשוב.